2017. május 6., szombat

Scrapbolt - márciusi kihívás

Húú, annyi mindennel vagyok adós! Ezt az oldalt még márciusban csináltam, Merika csodás moodboardjára, a scrapbolt márciusi kihívására:


Aztán mivel a hó végén lehetett volna csak kitenni a szabályok értelmében -  akkor meg már némileg korlátozva voltak a lehetőségeim a blogírás tekintetében -, így kicsit elmaradtam a posztolással... 

A mai csodás anyák napi reggelen viszont valahogy úgy jött ki, hogy vééééégre mindenki alszik, így most nekiállok pótolni mindent :) 

Mindenesetre most itt az oldalam, ami az én két kis csoda unokahugomról készült, Hannáról és Nóriról :) Követendő példának tartom, hogy időnként csináltatnak profi fotókat, nem csak a lányokról, de az egész családról is. Azt hiszem, ezt mi is be fogjuk vezetni ... így garantáltan mindig van friss fotóanyagom az alkotáshoz - már csak az alkotásra kéne idő. Lehet, hogy a végén én is az éjszakai scrapperek közé fogok tartozni? Az oldalam ráadásul életemben először, a scrapbolt versenyén megnyerte a hónap alkotója címet <3 Boldogság!! 










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése